+38 (044) 228-91-63

Проектування автосалону

avtosalon1

avtosalon2

avtosalon3

Проектування автосалону

Архітектурне проектування автосалонів - важливий етап перед будівництвом. Спроектувати об'єкт потрібно так, щоб він не тільки мав стильний, сучасний вигляд, а й був би функціональним, відповідав нормам і вимогам до проектування, і що важливо - відповідав стилю, притаманному конкретному бренду. Мається на увазі, що при проектуванні споруд зовнішній вигляд автосалону, техцентру повинен бути як би «візитною карткою».

Це може проявлятися в кольорі, в окремих архітектурних елементах, в загальному стилі приміщення. Саме тому кожен окремий об'єкт проектування має на увазі індивідуальний підхід. Ми, використовуючи величезний досвід як вітчизняний, так і світовий, постійно знаходимо цікаві рішення в кожному конкретному випадку.

Проектування споруд ми виробляємо з урахуванням застосування майбутніх схем будівництва. Для будівництва автосалонів часто використовують такі схеми:

- швидкобудуюємі з металевих конструкцій з панелями;
- збірно-залізобетонний каркас;
- монолітний каркас.

Будівельне проектування дозволяє підібрати найбільш відповідний варіант для кожного випадку окремо.

Зазвичай при будівельному проектуванні автосалонів і техцентрів планують наступні функціональні складові:

- адміністративне приміщення;
- сервісне приміщення;
- складське приміщення;
- виставковий зал.

Однак можуть бути і деякі доповнення. Наприклад, підземна парковка або ангар для обслуговування великогабаритного автотранспорту. У будь-якому випадку при архітектурному проектуванні ми враховуємо всі нюанси подальшої їх експлуатації, вимоги СНіП, а також пожежної та електробезпеки. Всі об'єкти проектування створюються на підставі технічного завдання замовника на проектування і враховують всі побажання замовника, які не суперечать чинним будівельним нормам.

Важливе питання при проектуванні автосалону  - місткість: скільки автомобілів має бути присутнім в сервісному приміщенні і виставковому залі одночасно. Також потрібно враховувати габарити автомобілів. Виходячи з цих показників, можна розраховувати розміри проектованих приміщень. Однак, часто розміри приміщень місць продажів і обслуговування зазначено у вимогах до тієї чи іншої марки автомобіля. Так, наприклад, для салону Hyundai визначена площа не менше 400 кв. м. Така ж площа визначена і для салону Opel. У кожної марки свої вимоги. Іноді, дуже цікаві. Наприклад, SAAB можна продавати лише під блискучою металевою стелею.

Наші архітектори та інженери-проектувальники мають багаторічний досвід архітектурного проектування будівель і споруд різного спрямування.

Ви будете задоволені роботою наших фахівців. Довіряйте професіоналам!

adware removal programs
Замовити зворотній дзвінок